1396-10-08 11:58
626
0
48443
فرمانده سپاه شهرستان مینودشت:

یوم ا... 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد

یوم ا... 9 دی با حضور حماسی مردم ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، سرهنگ پاسدار «رمضان علی قاسم پور» فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان مینودشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص سالروز 9 دی ماه گفت: یکی از زیباترین تعابیر در خصوص این روز از مقام معظم رهبری می باشد که فرمودند: «مردم عزیز ما در روز 9 دی آن چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد».

وی خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی با حضور مردم ولایتمدار و حماسه ساز ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد که برگ زرین دیگری بر افتخارات مردان و زنان ایرانی محسوب می شود.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: 9 دی نماد عزت، افتخار، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول انقلاب و اسلام ایستادند و به دشمن فهماندند که در برابر تمام زیاده خواهی های آن ها خواهند ایستاد.

وی با بیان این که با حضور حماسی مردم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و رهبری، مایوس و ناامید شدند، تصریح کرد: روز 9 دی ماه روز غلبه جند ا... بر جند الشیطان است و به جهانیان و همه کج اندیشان ثابت کردیم در برابر اهانت ها و حرمت شکنی ها به مقدسات و اعتقادات مان با هیچ کسی تعارف نداریم و تا پای جان پایبند به اصول و اعتقادات مان هستیم.

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان مینودشت عنوان کرد: در این روز تاریخی مردم ما نشان دادند که دوست را از دشمن به خوبی تشخیص دادند و در میان گرد و غبار فتنه گران با بصیرت افزایی از سوی مقام معظم رهبری همه با بصیرت تصمیم گرفتند و راه را گم نکردند.

وی افزود: در این روز مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ثابت کردند تا به این فرموده امام راحل مان که گفتند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.